Servicii

De ce BiroulDeFirme?

– Noi ne ocupam de toate formalitatile la Registru Comertului. Nu pierzi timp prin trafic sau la cozi.

– E online – Intreaga procedura se poate derula exclusiv online. Impreuna vom incerca sa gasim cele mai bune solutii pentru afacerea ta in domeniul juridic si fiscal.

 

Servicii de infiintare SRL

Oferim consultanta si suport pentru infiintare SRL, cu asociat unic, doi sau mai multi asociați. Societatea cu Raspundere Limitata este forma legala de firma, ce ofera raspundere limitata in fata legii si fata de proprietarii ei. Ea este cea mai accesibila si flexibila forma de societate comerciala, potrivita pentru o afacere de orice tip, din toate domeniile de activitate. Poate fi aleasa ca forma de organizare atat de asociatii care doresc o firma cu doar cativa angajati, cat si de o companiie cu dorinta de extindere rapida in viitor.

Acte necesare Infiintare SRL

Copie dupa Carte de Identitate sau Pasaport asociati si/sau administratori;

Actul constitutiv;

Dovada sediului social;

Rezervarea denumirii firmei;

Acte necesare pentru Gazduire Sediu Social

Spre deosebire de alte servicii legate de infiinarea unei firme, cel de gazduire sau inchiriere sediu social implica cele mai putine acte. Tot ce aveti de facut este sa va prezentati in cabinetul sau biroul de avocatura care ofera acest serviciu, sa discutati care sunt conditile si termenii de utilizarea a spariului si sa semnati un contract. Sau, si mai simplu, sa vorbiti cu noi si sa obtineti acest contract 100% online

In functie de tipul serviciului, va fi necesar un buletin sau actele firmei pentru care doriti sa faceti schimbarea. Contractul va fi semnat pe o perioada determinata, ce poate varia si avea un minim de cateva luni si poate fi personalizat de la caz la caz.De regula un astfel de contract include si preluarea si transmitera corespondentei oficiale, in timp util, la o adresa pe care o recomandati.

Inchiriere sediu social

Prin apelarea la serviciile actuale de inchiriere sediu social, infiintarea si incepera activitatii pot dura mult mai putin. Fara a fi complicata sau imposibila, de multe ori gasirea locului cel mai potrivit, care sa ofere incredere, imagine si prestanta, poate necesita ceva timp. Daca vreti sa scapati complet de bataia de cap legata de chirie, acordul vecinilor, gasirea unei soluții rapide pentru schimbare de sediu sau deschiderea unui nou punct de lucru, varinata gazuire sediu social este cea mai comoda si mai putin costisitoare optiune.

Printre avantajele cele mai importante, pentru care merita sa alegeti acest tip de servicii mentionam: scapati de problema sediului social pentru o perioada, in care, probabil ca doriti sa stabiliti ultimele detalii pentru inceperea activitatii, castigati timp la inregistrarea firmei, puteti da dovada de profesionalism in fata potentialilor parteneri de afaceri

Acte Necesare Deschidere PFA

Pentru a obtine autorizare pentru Persoana Fizica Autorizata, in vederea desfasurarii activitatii este nevoie de pregatirea si depunerea unui doasar. Fie ca optati pentru varianta de infiintare PFA online sau directa, acesta trebuie sa cuprinda urmatoarele acte:

  • Copie CI
  • Cerere de inregistrare;
  • Dovada a verificarii disponibilitatii si rezervarii denumirii;
  • Acordul vecinilor si al asociatiei de proprietarisau locatari, in cazul gazduirii sediului social intr-un apartament
  • Specimen de semnatura
  • Documente care atesta pregatirea profesionala: Copie dupa diploma/acte de studiu/atestate, care sa aiba legatura cu obiectul de activitate ce urmeaza a fi desfasurat;
  • Dovada vechimii in domeniul de activitate urmarit, care atesta o experienta de minimum 2 ani in domeniul/domeniile alese.

Servicii modificare firma

✔ O modificare de acte pentru firma se poate face completand o cerere si adaugand documentele solicitate. In functie de timp si de procedurile specifice, apeland la noi puteti parcurge mult mai simplu si mai rapid etapele implicate.

✔Pentru a reduce durata de operare si obtinere a actelor, recomandam tuturor clientilor sa apeleze la varianta de depunere online. In cazul in care aveti nevoie de mai multe detalii, nu ezitati sa ne contactati si sa ne cereti ajutorul.

✔Daca nu stiti exact ce aveti de facut, consultantii nostrii va pot indruma in redactarea si obtinerea actelor cele mai potrivite, in fiecare situatie si fiecare caz in parte.

✔Raspundem prompt si va punem la dispozitie toate informatiile de care aveti nevoie pentru a intra cat mai rapid in posesia documentelor necesare bunei desfasurari si legalitatii intregii activitati.

Modificari PFA

  1. Adaugare cod CAEN PFA : Adaugati online un cod caen pentru PFA!
  2. Radiere PFA: Radiere printr-o procedura online un PFA!
  3. Schimbare : Schimbati online sediul unui PFA! Sediu PFA
  4. Suspendare Activitate PFA: Suspendati online activitatea unui PFA!
  5. Reluare Activitate PFA: Reluati online activitatea unui PFA!